Klantenservice

Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier, of via onderstaande chat. Houd er rekening mee dat u antwoorden op de meeste vragen kunt krijgen door de activeringshandleidingen op de verschillende productpagina's te lezen.

Chat met ons

Hoe activeer ik?

Hoe vindt de levering plaats?

De levertijden kunnen variëren van gameservice tot gameservice. Meestal ontvangt u uw product binnen 5 minuten na betaling voor de meeste games. Op zeer hectische dagen kan de levertijd tot 1 uur duren. Meestal heeft u het product dat u bij ons koopt binnen ~ 5-25 minuten!   Wij accepteren betalingen met Visa, Mastercard, PayPal en PaysafeCard.

  • Visa Payment
  • Mastercard payment
  • PayPal payment
  • Vipps
  • PaysafeCard

Producten activeren

Elke spelservice heeft verschillende activeringsmethoden. Gelukkig hebben we het u als klant heel gemakkelijk gemaakt om uw product op de verschillende diensten te activeren. Het enige dat u hoeft te doen, is de activeringshandleiding lezen die bij het product wordt geleverd dat u koopt. Als je niet zeker weet op welke service je game is geactiveerd, raadpleeg je de informatie op de verschillende productpagina's.

  • Steam logo
  • Origin logo
  • Microsoft logo
  • Blizzard logo
  • Playstation logo
  • Ubisoft logo
  • Nintendo logo
  • Xbox Logo

Is er nog iets waar we je mee kunnen helpen?

Als u vragen heeft over deze pagina of ons feedback wilt geven, neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier. We raden u aan om eerst onze aankoopvoorwaarden en activeringsgidsen te lezen.

  • Vragen over een aankoopBetalingsvragen, Inwisseling van het product, etc.
  • Pre-ordersVragen over een pre-order
  • Downloaden en activerenHulp bij activeren en downloaden
  • Installatieconfiguratie en vereiste data
Hulp nodig bij een probleem?